Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

środa, 30 maja 2012


Nie potrafię

Nie potrafię uwolnić się od wspomnień,
Dopadają mnie zupełnie znienacka,
Jak niechciany gość przychodzą do mnie,
A ja wiem, że to zwykła zasadzka.

W tych wspomnieniach znów jesteśmy razem,
Słyszę słowa, dawno zapomniane,
Przenoszą mnie do tamtych wydarzeń,
Które są misternie, skrywane.

Przecież wiem, że to tylko złudzenia,
Lecz tak trudno z tym się pogodzić,
Że co w życiu było tak piękne,
Bez niczyjej zgody odchodzi.

Coraz bardziej mi ciebie brakuje,
Choć podobno czas leczy rany,
A ja ciągle tak samo żałuję,
Że los zniszczył wszystkie nasze plany.

Co mi dzisiaj z tych pięknych wspomnień,
Które tylko przeszywają dreszczem,
Czasem tylko w snach przychodzisz do mnie,
Lecz to mało, ja proszę o jeszcze.

Noc jest krótka i tak szybko mija,
Znów na cały dzień, zostaję sama,
Ty też sam, daleko ode mnie,
Że jest dobrze, wciąż muszę kłamać.


1 komentarz:

  1. [IMG]http://i48.tinypic.com/ih0ef6.png[/IMG]

    Przepięknie wyrażona tęsknota. Jestem pod dużym wrażeniem i urokiem tego wiersza. Podziwiam Twój talent.

    OdpowiedzUsuń