Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

wtorek, 1 maja 2012


Bez odpowiedzi

Potrzebuję powietrza do życia,
Trochę ozonu, trochę tlenu,
Odrobinę miłości z ukrycia,
Co rodzi się na kamieniu.

Potrzebuję ochrony w noc ciemną,
Cienia, gdy słońce zbyt praży,
Byś był tu czasami ze mną,
Potrzebuję blisko twej twarzy.

Twojego ciepłego spojrzenia,
W mej dłoni, twej ciepłej ręki,
Ciągłego, bez słów rozumienia,
Gdy dopadają mnie lęki.

Niewiele mi przecież potrzeba,
Maleńki skrawek przy tobie,
Jakiejś wskazówki z nieba,
Bym mogła do ciebie pobiec.

Tylko na maleńką chwilę,
Być razem z tobą kochanie,
Czy to jest naprawdę aż tyle?
Bez odpowiedzi pytanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz