Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

piątek, 4 maja 2012


Dylemat

Życie to jednak ciężka praca,
Jak tylko trochę pofolguję,
Wszystko od razu się wywraca
I co nie zrobię, to zepsuję.

Na przykład dzisiaj miałam wizję,
Natchnienie nagle do mnie przyszło,
Ale włączyłam telewizję
I już z pisania nic nie wyszło.

Miałam napisać o miłości,
Że w życiu przecież najważniejsza,
Lecz jakiś kretyn mnie rozzłościł,
Zgubiłam słowa tego wiersza.

Patrzyłam nań, pełna zdziwienia,
Jak długo można sobie gadać,
Nie mając nic do powiedzenia
I na gadaniu tym zarabiać.

I słowa wiersza się rozmyły,
Natchnienie nagle gdzieś odeszło,
Nie miałam chęci, ani siły,
Myślenie w inne tory weszło.

Przez bezmyślnego polityka.
Bo tylko taki głupio gada,
A ja patrzyłam w osłupieniu,
Że to po prostu jest żenada.

A miałam pisać o miłości,
Bo to jest taki wdzięczny temat,
Nie o tym co mnie stale złości
I to dzisiejszy mój dylemat.


1 komentarz: