Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

niedziela, 27 maja 2012


Mój cień

Idę, nie widząc końca,
Po wybojach, kamieniach,
Uparcie szukam słońca,
Szukam swojego cienia.

Bo gdy go mam przy sobie,
To zawsze jest mi wierny,
Nie muszę za nim pobiec,
Oddany mój powiernik.

Gdy szaro jest na dworze,
Chowa się i ucieka,
Przede mną znów rozdroże,
Nie mam na kogo czekać.

Ciebie już przy mnie nie ma,
A byłeś moim cieniem,
Teraz czasem przychodzi,
Gdy wołam go twoim imieniem.

Lecz dzisiaj jest pochmurno,
Słońce się gdzieś schowało,
Zza granatowej chmury,
Wspomnieniami powiało.

Powinno się przywoływać,
Same dobre wspomnienia,
Bo tylko one naprawdę
Warte są przemyślenia.

Lecz w nasze myśli, niestety
Te złe wspomnienia się pchają,
Jak wyryte w kamieniu
Na zawsze z nami zostają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz