Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

piątek, 18 maja 2012


Eldorado

Tak bardzo chciałabym na chwilę,
Mieć swoje małe Eldorado,
Taką krainkę szczęśliwości,
Gdzie w smutne dni odnajdę radość.

Właściwie nic nadzwyczajnego,
Maleńki uśmiech, czułe słowo,
A obok twarz kogoś bliskiego,
Bym się poczuła wyjątkowo.

Zwyczajny mlecz zmienia się w różę,
Rozsiewa zapach herbaciany,
A ja z jej płatków sobie wróżę,
Czy przyjdzie dziś ktoś ukochany.

Już twoje ciche kroki słyszę,
Ułamki sekund tylko dzielą,
Gdy mnie zabierzesz w nocną ciszę
Z podniebną, gwiezdną karuzelą.

Ale to moje Eldorado, to świat daleki,
Zjawia się w snach, nigdy na jawie,
Bo gdy otwieram znów powieki,
To odlatuje jak latawiec.

Schowam się w nim i tam zostanę,
Nikt już mnie stamtąd nie zabierze,
Nim zbudzi mnie nowy poranek,
Że jednak jest... uwierzę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz