Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

wtorek, 15 maja 2012


Już nie potrafię


Już nie będę się spieszyć,
Usiądę i poczekam,
Bo życie mi bezmyślnie,
Przez palce przecieka.

Wszystko jest czarno białe,
Nie mam siły na miłość,
Tylko przez noce całe,
Śni mi się to, co już było.

Nowe sny nie przychodzą,
Bo o czym mogłabym śnić?
Na jawie, albo nocą,
Jak już nie możesz tu być.

Czasami myśl się pojawia,
Że może coś się przydarzy,
Lecz sobie uzmysławiam,
Że nie ma to twojej twarzy.

A bez niej trudno uwierzyć,
Że jeszcze coś mi się uda,
Znów taką miłość przeżyć.
Nie wierzę w cuda.

Więc siadam cicho w kąciku,
Tuląc twą fotografię,
I mając w sercu tę pewność:
Bez ciebie nie potrafię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz