Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

sobota, 2 czerwca 2012


Czego pragnę

Nie mogę znaleźć się w tym świecie,
Może więc czas stąd gdzieś odlecieć?
W dalekich krajach zło przeczekać
I tak jak ptaki, stąd uciekać.

Gdy dzień już krótszy, liść opada,
Jesienna chandra mnie dopada
I na dodatek ciebie nie ma,
Więc nic tu nie mam do stracenia.

Zostawię wrogów i zmartwienia
I znajdę czas na przemyślenia,
O wszystkim, co mnie tu spotkało,
Obłuda, kłamstwo i zgorzkniałość.

Zostawię złych, fałszywych ludzi
By w lepszym świecie się obudzić,
Gdzie tylko przyjaciele szczerzy,
Sprawią, że będę mogła wierzyć,

W prawdziwe gesty, szczere słowa,
I zacznę życie swe od nowa.
Jakże pobożne to życzenia
I nierealne do spełnienia.

Ale tak dobrze jest pomarzyć,
Myśląc, że kiedyś się przydarzy,
Że rano, gdy mnie świt obudzi,
Nie będzie w koło żadnych ludzi,

Tylko gorące twoje serce,
Czy mogę pragnąć czegoś więcej?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz