Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

środa, 9 maja 2012


Aleja gwiazd


Idę aleją gwiazd
Po czarnym od nocy niebie,
Świecą mi, jak latarnie,
Bym mogła trafić do ciebie.

A gdyby tak jedna z gwiazd
Spadła nagle na ziemię,
To w sercu głęboko skrywane,
Spełniło by się marzenie.

Że nocną aleją gwiazd,
Idziemy dalej razem,
Wtopieni prawie w siebie,
Patrząc z miłością w swe twarze.

Szary świat został pod nami,
Nie chcemy wracać do niego,
Wśród gwiazd jesteśmy sami,
Nie trzeba więcej niczego.

Ta droga srebrnych gwiazd,
Daje tyle radości,
Prowadzi ciebie i mnie
Do spełnienia miłości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz