Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

niedziela, 20 maja 2012


Zabierz mnie


Zabierz mnie na spacer po lesie,
Albo na majową przechadzkę po łące,
Podpatrzymy jak rosną kaczeńce,
Popatrzymy jak wstaje słońce.

Posłuchamy sobie śpiewu ptaków,
Zaniesiemy wiewiórce orzeszek,
Nazbieramy pachnących rumianków,
Posłuchamy, jak echo się niesie.

A gdy nogi nas już zabolą,
Usiądziemy na leśnej polanie,
I przytulisz mnie, a ja ciebie,
Pomilczymy sobie kochanie.

Bo najpiękniejsza jest przecież cisza,
Tylko w ciszy słychać te głosy:
Rechot żabek i granie świerszczyka,
Trele ptaków, co z dala się niosą.

Więc przystańmy na chwilę pod drzewem,
I popatrzmy, jak listki rosną,
Posłuchajmy o czym szepczą kwiaty,
I cieszmy się nadejściem wiosny.


2 komentarze:

  1. Nie wiem jak to robisz.
    Twoje wiersze są cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za miłe słowa, nie zaprzeczą, że to bardzo miłe.

      Usuń