Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

wtorek, 17 kwietnia 2012


Nie dzwonisz

Nie dzwonisz do mnie, nie przychodzisz,
Tak dawno nie słyszałam twego głosu,
Kto mi w mym życiu chciał zaszkodzić?
Do kogo mam mieć żal, do losu?

Że najpiękniejsze nasze, lata,
Miłość, co już się nie przydarzy,
Ktoś zmiótł złośliwie z tego świata,
Dziś mogę tylko o nich marzyć.

Stare albumy ze zdjęciami,
Powyjmowałam znów z szuflady,
Zostałam sama dziś, z myślami,
Minionych lat znajdując ślady.

W tym ciepłym szalu i w apaszce,
Które niezmiennie stale noszę,
Ale to przecież jest tak mało,
Więc chociaż zadzwoń do mnie, proszę.

Znowu kolejna wiosna przyszła,
W dalekie kraje poszła zima,
A nasza miłość nam nie wyszła,
Nie potrafiłam jej zatrzymać.

Wiesz, już są bazie i krokusy
I pierwsze gniazda ptaki wiją,
Małe zawilce i turkusy,
Zziębniętą ziemię znów przebiją.

I wszystko będzie jak co roku,
Z dalekich krajów ptaki wrócą,
A mnie się łza znów kręci w oku,
Moje wspomnienia tylko smucą.

Lecz jeśli znów do mnie zadzwonisz,
Usłyszę twoje dobre słowa.
Poczuję ciepło twoich dłoni,
Które w pamięci chcę zachować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz