Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

sobota, 14 kwietnia 2012


Już nie

Już tyle rzeczy się nie wydarzy,
Tylko dlatego, że już Cię nie ma,
Już się nie zdarzy razem pomarzyć,
Ani pogadać na głupi temat.

I nie przyniesiesz żadnego kwiatka,
I nie popatrzysz mi w oczy czule,
A życie z Tobą, to była gratka,
I Twej miłości musiałam ulec.

Czy mam być teraz nagle zazdrosna,
Że patrzysz w oczy aniołkom czule,
I już nie przyjdzie nigdy ta wiosna,
Gdy dla nas kwitły fiołki, prymule.

Może z aniołkiem flirt nie wypada,
Ale pokusa na pewno wielka,
Pod okiem niebios, to nie jest zdrada,
Choć warta tego jest kusicielka.

To wszystko teraz przecież nieważne,
Bo tyle rzeczy już się nie zdarzy,
Pomyśleć muszę nieco odważniej,
W ciemnym kąciku, sobie marzyć.

Że już za chwilę drzwi się otworzą,
I czego pragnę, wszystko się zdarzy,
I polecimy razem w przestworza.
Do końca świata tak mogę marzyć.

2 komentarze:

  1. Oj, Kasyda pięknie tworzysz. Najczęściej występujące rymy abab powodują, że lekko się wiersz czyta. Trafiasz w moją wrażliwość a wiersze miłosne są szczególnie rozczulające. Masz prosty, jasny, zwięzły i czytelny sposób pisania bez zbędnych udziwnień, a efekty uzyskujesz znakomite. Niejednokrotnie czytając przeżywam wzruszenia i to ze łzami w oczach. Wiersz "Już nie" jest subtelnie dowcipny ale i mówi o miłości bardzo czule, chociaż tak prostymi słowami. Ja przeważnie nie lubię poezji jako gatunku twórczości, szczególnie tej nadętej, udziwnionej, zawoalowanej ... choć są wyjątki, ale większość Twoich wierszy mnie wprost zachwyca. Masz talent przekazywania czytelnikowi nie tylko swoich myśli ale i wrażliwości, subtelności, nastroju. Twoje wiersze wywołują określone reakcje emocjonalne i zawsze pozytywne. Dziękuję, że dzielisz się z nami Twoją piękną twórczością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, tak pięknie napisałaś o moich wierszach, dziękuję za przychylną ocenę. Wiedząc, że swoimi wierszami trafiam do ludzkich serc, poruszam uczucia, napędza mnie do ich tworzenia. Bardzo dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń