Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

niedziela, 8 kwietnia 2012


Dlaczego?


Dlaczego stale cię kocham,
Jakbyś za chwilę miał wrócić,
A przecież to niemożliwe,
Czasu się nie da zawrócić.

Dlaczego wciąż mi brakuje,
Twych mocnych, gorących dłoni,
Tak źle bez ciebie się czuję,
Już nie ma komu mnie bronić.

Czasem przed samą sobą,
Bo wciąż nie mogę zapomnieć,
Gdy nowy dzień się budzi,
Myślę, że wrócisz do mnie.

Do drzwi zapukasz cichutko,
A ja cię uśmiechem przywitam,
Zaradzisz moim smutkom,
O nic nie będę cię pytać.

Gdzie byłeś prze wszystkie lata,
Kiedy tu ze mną nie byłeś,
I czemu przez wszystkie noce,
Uparcie mi się śniłeś.

Dlaczego w środku życia,
Tak nagle mnie zostawiłeś,
A przecież najważniejszy,
Zawsze w mym sercu byłeś.

Dziś moje serce jest puste,
A twoje słowa są echem,
Nasze noce do świtu,
Nigdy nie były grzechem,

Tylko nagrodą za miłość,
Którą mi dałeś na dłoni,
Niebo mi ciebie wyśniło,
Nikt nam niczego nie bronił.

Więc nie bądź na mnie zły,
Że ciągle myślę o tobie,
W mym sercu wciąż jesteś ty,
Tak chciałabym za tobą pobiec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz