Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

wtorek, 24 kwietnia 2012


Dziś mi smutno

Jest mi dziś smutno, za oknem buro,
I przemykają obrazy z przeszłości,
Brakuje mi tych, co odeszli
I ciężko mi bez Twojej miłości.

Miałeś lekarstwo na każdą pogodę,
Umiałeś wszystko obrócić w żarty,
Kiedy odszedłeś, byłam jeszcze młoda,
Ale nikt nigdy nie był Ciebie warty.

Nie potrafiłam być z kimś tylko dlatego,
By nie być samą w wielkim, pustym domu,
I nie spotkałam nikogo godnego,
Jakoś nie mogłam zaufać nikomu.

Każdy, kto starał się Ciebie zastąpić,
Wypadał blado, nijako, żałośnie,
Ale nie mogłeś chyba w to wątpić,
Że być z kimś innym, to takie proste.

Czas, gdy popatrzę znów w Twoje oczy,
Nieubłaganie, szybko się skraca,
I coraz częściej myślę o Tobie,
Do chwil minionych powracam.

Dlaczego nie ma już takich ludzi?
Bo, Bóg tych dobrych zabiera,
Lecz każdy wie przecież o tym,
Że miłość ostatnia umiera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz