Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

niedziela, 1 kwietnia 2012


Głos

Twój głos słyszę gdzieś z oddali,
W szumie morza, w leśnych kwiatach,
Jakby się cichutko żalił,
Jakby wrócić chciał po latach.

Ale coś mu nie pozwala,
Ktoś go trzyma tam na siłę,
Może wiatr, lub morska fala,
Mógłby wrócić. Choć na chwilę.

Bo ja chcę, by głos twój szeptał,
Tak jak dawniej, wprost do ucha,
By w melodię twego głosu,
Tak jak kiedyś się zasłuchać.

Koił serce, koił duszę,
Choć ulotny, był jak motyl,
Ale wciąż wyczekiwany,
Jak najdelikatniejszy dotyk.

Przecież wiem, że tu nie wrócisz,
Niemożliwe, już za późno,
Lecz twój głos by mi wystarczył,
Ale czekam wciąż na próżno.

Jakaś chandra mnie dopadła,
Choć nieznane są powody,
Nic mi dzisiaj nie wychodzi,
Wciąż na drodze mam przeszkody.

I potykam się o wszystko,
Mały kamyk, polny kwiatek,
I nie mogę się pogodzić,
Z tym niesprawiedliwym światem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz