Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

czwartek, 5 kwietnia 2012


Modlitwa
O co się jeszcze mogę modlić?
Gdy już mi wszystko w życiu dałeś,
Choć to, co było najcenniejsze,
W końcu podstępnie mi zabrałeś.

Młodość, urodę, wielką miłość,
Bo przecież bardzo szczodry byłeś,
Do czego Ci to wszystko było?
Coś sobie przez to załatwiłeś?

Wszystko Ci wolno, jesteś Bogiem,
To Ty rozdajesz w życiu karty,
Lecz ciągle trudno mi zrozumieć,
Kto jest dla Ciebie więcej warty.

Jednemu dajesz żyć w przepychu,
Choć wcale na to nie zasłużył,
Drugiemu w biedzie i w chorobie,
Na siłę życie chcesz wydłużyć.

Zabierasz sobie tych najlepszych,
W ich sercach sama dobroć drzemie,
Zostawiasz tych, co być tu nie chcą,
Czy to jest zgodne z Twym sumieniem?

Lecz ciągle staram się uwierzyć,
Że jednak rządzisz sprawiedliwie,
Tym, którym stwarzasz tutaj piekło,
Pozwolisz kiedyś żyć szczęśliwie.

Gdy już zabierzesz ich do siebie,
To bramy Raju im otworzysz,
Będą radośni w Twoim Niebie
I w wiecznym szczęściu dasz im pożyć.

A ja? Uczciwie przecież żyłam,
Więc coś mi przecież jesteś winien,
Nikomu krzywdy nie zrobiłam,
Więc jedną prośbę chcę Ci przynieść.

Już nie dla siebie, tylko dla tych,
Których już po mnie tu zostawisz,
Obdarz ich szczęściem i spokojem,
Wiem przecież, że to możesz sprawić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz