Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

wtorek, 10 kwietnia 2012

Dwa lata temu po tragedii Smoleńskiej napisałam wiersz, za kilka dni drugi, myślę, że do dzisiaj obydwa są aktualne.

Tragedia Smoleńska

Flagi spuszczone, jak oczy ze wstydu,
Że można serca w kamień zamieniać.
I ile jeszcze istnień ma zginąć,
Aby poruszyć ludzkie sumienia.

Dzisiaj tworzymy jedną rodzinę.
Bo w takiej chwili to potrafimy,
I dzisiaj każdy widzi swą winę,
A co za chwilę? Cóż, zobaczymy.

Zakopać trzeba zawiść i butę,
Wydobyć z wnętrza to co najlepsze,
Wyznaczyć sobie własną pokutę,
By życie wszystkich stało się lepsze.

Postanowienie, by tak się stało,
Trzeba by wyryć w każdym sumieniu,
Bo słowa, słowa, to wciąż za mało.
Trzeba to zrobić w własnym imieniu.

I zadać sobie proste pytanie,
Czy może za mnie ktoś właśnie zginął?
Posłać światełko na pożegnanie,
Bo żal i smutek szybko nie miną.

10.04.2010

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz