Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

poniedziałek, 2 kwietnia 2012


Cisza

Kto mi zabroni marzyć,
Gdy już nawet twych słów nie słyszę,
Lecz wciąż widzę obraz twej twarzy,
Słyszę szept, co odchodzi w ciszę.

Czułe słowa, uleciały z wiatrem,
A ja ciągle na echo czekam,
Bym znowu mogła je usłyszeć,
Chociaż z daleka.

A one pochowały się w kwiatach,
W trawach i porannej rosie,
W jakichś maleńkich swoich światach,
W dojrzałym, pszenicznym kłosie.

Jak wiatr moją twarz muskają,
Rozsiewają zapach, wiosny, lata,
Świerszczami zielonymi grają,
Kiedy babie lato mnie oplata.

Gdy jesień na świat przychodzi,
Opadają z ostatnim liściem,
By z pierwszą gwiazdką śniegu,
Znowu zapowiedzieć przyjście.

Tak bardzo twych słów mi brakuje,
Czasem cisza jet nie do zniesienia,
Więc wciąż cierpliwie wyczekuję,
Bo nie zniosę dłużej milczenia.

Za chwilę wiosna na świecie,
Niech wrócą białym bzem pachnącym,
A ja wsłucham się w każde słowo
I odpowiem uczuciem gorącym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz