Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

środa, 11 kwietnia 2012


Jaki by był?

Jakby mój dzień wyglądał dzisiaj,
Gdybym cię wcale nie spotkała?
I w twoich oczach i uśmiechu,
Tak bardzo się nie zakochała.

Jakie by były dnie i noce,
Bez twoich mocnych, ciepłych dłoni,
Czy takie kolorowe szczęście,
Bez ciebie mogłabym dogonić?

Czy znałabym dziś zapach kwiatów,
I smak porannej, srebrnej rosy?
Skąd bym wiedziała, że to jesień,
Gdy zakwitają leśne wrzosy?

Jak bym odgadła, że z zarośli,
Dobiega do mnie głos skowronka
I że po zimie jest przedwiośnie,
Że to w kropeczki, to biedronka.

Z kim bym liczyła ciemną nocą,
Gwiazdy na granatowym niebie,
Czekając, aż z nich któraś spadnie,
Gdybym nie miała ciebie.

Tyle mi piękna pokazałeś
Tylu się rzeczy nauczyłam,
Tylko dlaczego nie zostałeś,
Kiedy tak bardzo cię prosiłam.

Ale te wszystkie lata z tobą,
Głęboko w swoim sercu noszę,
Więc chociaż pod osłoną nocy,
Wróć do mnie znowu, proszę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz