Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

niedziela, 22 kwietnia 2012


Czy warto


Znowu dałam się nabrać
Na szczerość, prawdziwe słowa,
Lecz ktoś mi to znowu zabrał,
Muszę zaczynać od nowa.

Czasem się zastanawiam,
Czy warto jest nadal ufać,
Może bezpieczniej odmawiać
I intuicji swej słuchać.

Podchodzić do ludzi z dystansem,
Do końca się nie otwierać,
Bo potem niesmak zostaje,
Który gdzieś w głębi uwiera.

Stale, niezmiennie szukamy,
Tej drugiej bratniej duszy,
Bo gdy ją blisko mamy,
Możemy się cieszyć, lub wzruszyć.

Albo zwyczajnie pogadać,
O sprawach dnia codziennego,
Lecz to jest może przesada,
Więc ciągle pytam, dlaczego?

Narażam się na nowe przykrości,
Po doświadczeniach w swym życiu,
Może bezpieczniej i prościej,
Pozostać jak dotąd w ukryciu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz