Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

sobota, 3 marca 2012

Znowu niedziela, ale ten czas szybko leci, nie wiem, czy to tylko mnie? Za oknem piękne słońce, mam dobry humor i uświadomiłam sobie, że wreszcie jestem wolna, jak ptak.

Już nic nie muszę

Dziś sobie uświadomiłam,
Że wreszcie już nic nie muszę,
Na siłę nie muszę być miła,
Być zgodna ze scenariuszem,

Kogoś, kogo nie lubię,
Żeby pozory zachować,
Mogę drzwi zamknąć za sobą
I w swoim świecie się schować.

Wstać w nocy, albo o świcie,
Słuchać swojej muzyki,
I czuć się znakomicie,
Pomimo czyjejś krytyki.

Niczym już nie dam się zranić,
Po tym, co dotąd przeżyłam,
Głupoty innych mam za nic,
Gdy nagle im palma odbiła

I chcą mnie na siłę ukarać,
Za własne niepowodzenia,
I nawet się już nie staram,
Kogoś na siłę zmieniać.

Bo dobrze mi w moim świecie,
Może nie idealnym,
Lecz moim własnym przecież,
Bajkowym, czasem realnym.

To, co kiedyś musiałam,
Na szczęście w niepamięć odeszło,
Stwarzanie fałszywych pozorów,
To przeszłość.

Nie muszę już się wysilać,
By komuś się przypodobać,
Mogę już robić codziennie,
To, co mi się podoba.

1 komentarz:

  1. Wiersz cudne.Jestem Twoja fanką -Ty wiesz.
    "Już nic nie muszę.." ja też.

    OdpowiedzUsuń