Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

czwartek, 29 marca 2012


Bez powodu


Tak jakoś całkiem bez powodu,
Dziś takie przemyślenie przyszło,
Że chociaż bardzo się starałam,
Tak wiele w życiu mi nie wyszło.

A może wina tkwi w dzieciństwie,
Którego nie ma co wspominać,
Właściwie miałam w domu wszystko,
Lecz ciężko było w nim wytrzymać.

Te pierwsze lata takie ważne,
Gdy w nich miłości jest za mało,
To potem, gdy nam coś nie wyjdzie,
Okropnie będzie nas bolało.

Nie mam dziś punktu odniesienia,
Do dobrych chwil, szczęśliwych wspomnień,
I wszystkie me niepowodzenia,
Natrętnie wciąż wracają do mnie.

Żal tylko mogę mieć do siebie,
Nie winiąc za to dziś nikogo,
Za nadmiar troski i miłości,
W jesieni życia płacę drogo.

By czasem też o mnie pomyślał,
Nie nauczyłam, nie wymagałam,
Za bardzo byłam samodzielna,
Ze wszystkim dziś sama zostałam.

Chociaż już się przyzwyczaiłam,
Bo w tym temacie łzy już wyschły,
To dzisiaj całkiem bez powodu,
Znowu te żale do mnie przyszły.


1 komentarz:

  1. Mnie też........nie wyszło.
    Wiersz o mnie i do mnie.Dziękuję.
    Pozdrawiam ,przytulam.a

    OdpowiedzUsuń