Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

czwartek, 1 marca 2012

Zapowiada się ładny, ciepły dzień, słonko nieśmiało wygląda zza chmur. Nie mam dzisiaj najlepszego humoru, coś mnie znowu uwiera.



Giną słowa

Kiedy słowa giną w mroku,
Gdy nie odpowiada echo,
Tylko dziwna pustka wokół,
Co dziś będzie mą pociechą?

Czy powrócisz we wspomnieniach,
Żeby uśmiech mi przywrócić?
Czy przytulisz tak jak kiedyś
I już więcej nie zasmucisz?

Chciałabym ci opowiedzieć,
O tych dniach, gdy cię nie było,
O tych pustych, czarnych nocach,
W których nic mi się nie śniło.

Nocą czułam się bezpiecznie,
Nikt nie widział, gdy płakałam,
Bo gdy nowy dzień się budził,
Znów przez łzy się uśmiechałam.

Żeby nikt nie mógł zobaczyć,
Jak mi źle bez ciebie tutaj,
Po co stale mam tłumaczyć,
Na nic przecież ta dysputa.

To jest tylko moja sprawa,
Sama chcę się z nią uporać,
Los przewrotny i złośliwy,
Ten scenariusz podarował.

A tak kiedyś było miło,
Każdy dzień był wart uśmiechu,
Każda noc spędzona z tobą,
Zawsze była warta grzechu.

Dzień dzisiejszy, choć słoneczny,
Przywiał z wiatrem te wspomnienia,
Tak bym chciała ci powiedzieć,
Do jutra, do zobaczenia.

1 komentarz:

  1. Test, test, komentarze aktywne :)
    A wiersze wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń