Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

środa, 7 marca 2012

Dziś jest dwudziesta rocznica śmierci mojego męża, pamiętam ten dzień, jakby to było wczoraj.



Nie zdążyłam


Nie zdążyłam powiedzieć za co Cię kochałam,
Dni nam mijały na nie ważnych sprawach,
I w nawale tych głupot nie pomyślałam,
Że ktoś mi Cię zabierze. Bez żadnego prawa.

Zajmujemy się zbieraniem rzeczy nie potrzebnych,
Gromadzimy, jakby można było wszystko zabrać,
Ale tam, gdzie idziemy, to wszystko jest zbędne,
A i tak wszyscy na to dajemy się nabrać.

Nie mówiłam co dzień ile dla mnie znaczysz,
Nie mówiłam nigdy, że jesteś wspaniały,
Ale nic się już teraz nie da wytłumaczyć,
Bo teraz to już tylko wspomnienia zostały.

Nie powinno się liczyć tego, co przybyło,
Ale mnożyć słowa, które szczęście dają.
Bo tylko one były naszą wielką siłą,
A teraz? Co mi naprawdę zostało?

Żal, że już nie powiem tego, co bym chciała,
Żal, że już dni tych nie mogę powtórzyć,
A przecież już sama teraz bym wiedziała,
Z jakich słów szczęście można by wywróżyć.

Nikt mi nie powiedział, co jest, najważniejsze,
Nikt mnie nie nauczył, czego w życiu bronić,
I co tak naprawdę powinno być pierwsze,
By po tej stronie życia skarb największy chronić.

Nie gromadzić tego, co nam tylko ciąży,
Lecz powtarzać komuś, kto jest tuż przy tobie,
Słowa najważniejsze, bo można nie zdążyć
I przez resztę życia wyrzucać to sobie.

1 komentarz:

  1. Lenko mogę tylko napisać ,że piękne są te twoje wiersze.Czytam je i stwierdzam,ze muszę się wiele od Ciebie uczyć,dajesz niesamowite wskazówki co tak naprawdę w życiu jest ważne.

    OdpowiedzUsuń