Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

wtorek, 24 lipca 2012

Wyjeżdżam na 10 dni, na zasłużony odpoczynek, to trochę oddechu od moich wierszy, po powrocie znowu się odezwę. A dziś jeszcze powspominam.


Pomyślałam sobie

Dziś sobie pomyślałam,
Że warto wracać do przeszłości,
Popatrzeć wstecz, na to co było,
Pierwsze przyjaźnie i miłości.

Młodość i ta niepewność pierwsza,
Czy to na pewno jest TA miłość?
Dziś ją znajduję tylko w wierszach,
Powraca z jeszcze większą siłą.

Bo była pierwsza, najważniejsza,
Wryła się w serce, wbiła w pamięć,
Do dzisiaj dla mnie najcenniejsza,
Na całe moje życie znamię.

Gdyby możliwość tę zabrano,
Zniszczył ktoś przeszłość i wspomnienia,
To tak, jak zniszczyłby mnie samą,
Zabrał mi sens mego istnienia.

W nicość by przeszły chwile z tobą,
Twarz twoja nagle się zatarła,
Okryło wszystko się żałobą,
Twa wielka miłość by umarła.

A tak jest ze mną, choć cię nie ma,
W moich wspomnieniach ją znajduję,
Jak pozłacana chryzantema,
Gdy ci ją daję… wiesz co czuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz