Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

wtorek, 7 sierpnia 2012

Wróciłam z krótkiego pobytu w Busku, trochę odpoczęłam i mogę egzystować dalej.


Różne słowa
Siedziałam na brzegu morza i na piasku pisałam,
Różne słowa, których znaczeń w ogóle nie znałam,
Mądre i głupie, jak bazgroły szkolne,
Nie wiedziałam, których używać mi wolno.

Nie wiedziałam, które powinno być pierwsze,
Przyjaźń, miłość, lojalność, albo zaufanie,
I myślałam, że to z nich powstają wiersze,
Ale wiersze, przez samo życie są pisane.

Lojalność i szczerość – słowa najważniejsze,
Wierzę ci i ufam – najważniejsze zdanie,
Z przyjaźnią czasami lepiej jest uważać,
A miłość, to słowo na wodzie pisane.

Pisałam i pisałam, aż mi się znudziło,
Bo cóż z tych wszystkich słówek wyczytać bym miała,
Nie wiem, które z nich daje większą siłę,
Przyszła fala… i nagle wszystkie mi zabrała.

I dlatego teraz mi się wszystko myli,
Bo do dzisiaj nie wiem, których z nich mam słuchać,
Czy słów, które płyną prosto z serca,
Czy słów, które szeptem wpadają do ucha.

Dobrze, że pisałam te słowa nad morzem,
Bo fala wiedziała, kiedy mi je zabrać,
Bym na słowa pisane na piasku,
Bez sprawdzenia w życiu, nie dała się nabrać.

2 komentarze:

  1. Słuchaj tych...płynących prosto z serca, ale pamiętaj także o tym, że szeptem się nie kłamie. Dobrze, że wróciłaś, Lenko. Mam nadzieję, że pełna nowych pomysłów i wierszy.
    Pozdrawiam serdecznie.Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Grażynko o świcie, miło, że zajrzałaś, z tymi pomysłami zobaczymy, na razie jestem trochę rozleniwiona. Miłego dnia Lena

      Usuń