Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

wtorek, 10 lipca 2012

Grażynko To specjalnie dla Ciebie.

2 komentarze:

  1. Lenko..
    Pięknie dziękuję.Mam nadzieję,że i Ty znalazłaś pośród moich propozycji, coś do posłuchania.
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Grażynko
    Twoje propozycje są mi dobrze znane, słucham różnej muzyki, poważnej też, ale nigdy nie miałam odwagi jej wykorzystać do moich wierszy, ale dodałaś mi otuchy, więc może spróbuję. Pozdrawiam Lena

    OdpowiedzUsuń