Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

sobota, 21 lipca 2012


Chwila

Wpadłam tu tylko na chwilę,
Jestem tu tylko gościem,
Przez grzeczność zaproszonym,
Z sympatii, a może z litości.

Nie wiem jak mam się zachować,
Na dłużej mam się rozgościć?
Wierzyć w przyjazne słowa?
Zaufać przyjaźni, miłości?

Wszyscy przychodzimy na chwilę,
A plany robimy na lata,
Cieszymy się, jak barwne motyle,
Pięknem i zapachem tego świata.

Tylko nie umiemy docenić
Małych szczęść, które los nam daje,
Po swojemu chcemy wszystko zmienić,
A po latach tak mało zostaje.

Wszystkie maleńkie radości,
Starajmy się pielęgnować,
Włożyć w szufladkę wspomnień,
Na zawsze w sercu zachować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz