Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

piątek, 13 lipca 2012


Muzyka

Nie muszę się bardzo wysilić,
Użyć wymyślnej taktyki,
By wieczór sobie umilić,
Wystarczy wejść w świat muzyki.

Przywołać rosyjskie romanse,
Posłuchać melodii sprzed lat,
Frankowi Sinatrze dać szansę,
By przeniósł mnie w inny świat.

Bo tylko muzyka potrafi,
Mą duszę wzruszyć, ukoić,
Do serca mojego trafić,
Do świata przychylnie nastroić.

I już jest mi wszystko jedno,
Że znowu pada za oknem,
I na samotnym spacerze,
Zmoknę.

Muzyka jest w stanie zagłuszyć,
Złe myśli, co tłuką się w głowie,
Pokłady wspomnień poruszyć,
Wydobyć łzy szczęścia spod powiek.

Gdyby nie było muzyki,
To tak, jakby ktoś zabrał ciszę,
W której tak bardzo wyraźnie,
Jak serce twe bije, słyszę.

Muzyka jest moim balsamem,
Dla mego ciała i duszy,
Przy niej o całym złu zapominam,
Bo ona jest w stanie skruszyć,

Nawet najtwardszy kamień,
Co w gardle czasami dławi,
I przynieść uspokojenie,
I w dobry nastrój mnie wprawić.

2 komentarze:

  1. Jestem szalenie ciekawa jaką muzyką zobrazujesz swój wiersz o muzyce...
    Czekam z niecierpliwością i ogromnym zainteresowaniem. Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Grażynko, nie myślałam o sfilmowaniu tego wiersza, ale może, tylko rzeczywiście dobrać muzykę będzie trudno. Lena

      Usuń