Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

czwartek, 19 lipca 2012


Tak dobrze

Tak dobrze zasnąć w swojej pościeli,
Przytulić twarz do własnych snów,
Gdy wszystko wokół w śnieżnej bieli,
Nie potrzebuje żadnych słów.

Znów czuję dotyk i te dreszcze,
Wiem, że tu jesteś, choć cię nie ma,
Za oknem niebo płacze deszczem,
Anioły też już poszły drzemać.

Nikt nam nie przerwie nocnej ciszy,
Nikt już mi ciebie nie zabierze,
A ja się wsłucham w twoje słowa
I bez zastrzeżeń w nie uwierzę.

Bo twoje kłamstwa, jak muzyka,
Potrafią zawsze mnie zniewolić,
Każda wątpliwość nagle znika,
Co tak bolało, już nie boli.

I znowu wszystko ci wybaczę,
To nie naiwność, tylko miłość,
Liczy się to, że jesteś ze mną,
Tak jak przed laty, kiedyś było.

A kiedy blady świt już wstanie.
Nie znikniesz znów, jak mara senna,
Bo zawsze byłeś i zostaniesz,
A ja przy tobie, ufna, wierna.


1 komentarz: