Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

poniedziałek, 16 lipca 2012


Tylko

Tylko mnie przytul, nie proszę o więcej,
Nie będę cię dręczyć, nie będę cię kusić,
Nie mogę żądać żadnych poświęceń,
Bo do miłości nie można zmusić.

Ale wystarczą mi czasami chwile,
Gdy jesteś obok, nawet jak kłamiesz,
Od razu wokół robi się milej,
Oczy do życia śmieją się same.

Tylko mi szeptaj cicho do ucha,
Takie magiczne, ciepłe słowa,
Ja zamknę oczy i się w nie wsłucham
I kochać będę cię znów od nowa.

Potem już dalej pójdziemy razem,
Przez kręte ścieżki zwykłego życia,
Świat dla nas będzie pięknym obrazem,
Kiedy przyjrzymy mu się z ukrycia.

Chociaż z miłością łatwiej na świecie,
To czasem w życiu jest niemożliwa,
Ale my ciągle za nią tęsknimy,
Bo może przyjdzie, taka prawdziwa.

Ale na razie tylko mnie przytul,
Dziś mi wystarczy, że jesteś blisko,
Dziękuję za te słowa szeptane,
Dziękuję za sny, za wszystko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz