Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

poniedziałek, 4 czerwca 2012


Niczyje chwile

Za oknem ciemno, nadchodzi noc,
Deszcz dzwoni w moje szyby,
Siedzę w kąciku, wtulona w koc,
Żyję naprawdę? Czy na niby?

Stara melodia w radiu gra,
Patrzę na znane zdjęcie,
Chwila zastygła i wciąż trwa,
I w sercu nagle draśnięcie.

Przecież minęła, już jej nie ma,
Dlaczego ciągle wraca?
A ja wciąż myślę o tych dniach
I w mych wspomnieniach się zatracam.

Widzę znów maj i tamtą wiosnę,
Idziesz z olbrzymim pękiem bzu,
A ja zatapiam w nim swą twarz
Aż od zapachu brak mi tchu.

Takie cudowne były dni,
Wiedziałam, że naprawdę żyję,
A dziś powielam tylko sny,
Choć ciągle moje, już niczyje.

2 komentarze:

  1. Ogromnie wzruszający, rozczulający, piękny wiersz. Tchnie wspomnieniem miłości do tego jedynego na zawsze ukochanego mężczyzny. Tęsknota, której nie da się zaspokoić, żal że nic już nie wróci. Nic nie może zmienić beznadziejności tej sytuacji. A wspomnienia ciągle zajmują myśli ...
    Uczucia tak cudnie wyrażone w prosty a zarazem subtelny sposób ... Jestem fanką Twojej twórczości Kasydo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu bardzo Ci dziękuję za czytanie moich wierszy i za tak pochlebne oceny, tak ciepło o nich piszesz, dajesz mi tym tyle radości.Daje mi to chęć do dalszego pisania, to dla mnie bardzo ważne, że moje myśli nie trafiają w próżnię, że mogę przekazać w swoich wierszach emocje i przemyślenia i są osoby takie jak Ty, dla których moje słowa coś znaczą. Jeszcze raz bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń