Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

poniedziałek, 25 czerwca 2012


Pelargonie


Na moim małym balkonie,
Pewnego wiosennego poranka,
Zamieszkały sobie pelargonie,
W pięknych, kolorowych ubrankach.

Cieszą moją duszę i oczy,
Kiedy witam się z nimi o świcie,
Od rana chcą mnie zauroczyć,
Żebym dbała o nie należycie.

Wymagania mają nieduże,
Wystarczy trochę słońca i woda,
Patrzą sobie z góry na podwórze,
Czy słoneczko jest, czy niepogoda.

Ja cichutko sobie przy nich siadam,
Bo to moje najlepsze koleżanki,
Co się wczoraj wydarzyło, opowiadam
I spełniam ich wszystkie zachcianki.

A one dziękują mi za wszystko,
Są moim malutkim ogrodem,
Bardzo lubię ich towarzystwo,
Podziwiając ich niezmienną urodę.

Muszę o nie dbać, pielęgnować,
Przemawiać czule, co rano,
By ich piękno na długo zachować,
Bo aż do jesieni tu ze mną zostaną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz