Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

piątek, 22 czerwca 2012


Jak zapisywać?


Jak mam zapisywać, to, co w życiu ważne,
By to, co najważniejsze, nie umknęło myślom,
Czy układać wszystko w kolejności zdarzeń,
Czy to, co przeznaczeniem, po prostu, nie wyszło.

Wydaje się nam, że nim sterujemy,
Że, to od nas zależy, co się w nim wydarzy,
A po latach widzimy, że jednak ktoś za nas,
Cały czas sterował naszym planem marzeń.

Wierzę w przeznaczenie, bo to ono właśnie,
Jest odpowiedzialne, stawia nasze kroki,
I ktoś inny za nas, może tam na górze,
Od samego początku zna nasze wyroki.

Piszę, gdy mi smutno, albo, gdy mam doła,
I gdy swoich żalów nie mam, komu wyznać,
I wykrzyczeć zła, które mnie spotkało,
I sama przed sobą do niego się przyznać.

Przecież przeznaczenie, wyznacza rodzinę,
W której się rodzimy, potem dorastamy,
I nie można jej zmienić, choć na małą chwilę,
Takiej możliwości, niestety, nie mamy.

Nie znam i nie znałam uczucia zazdrości,
O żadne na tym świecie rzeczy materialne,
Zazdrościłam tylko w dzieciństwie miłości,
Bo to dla mnie jakoś nie było realne.

Więc życie nie zależy, tylko od nas samych,
Choć zdarza się czasem, że można mu pomóc,
Tak naprawdę jednak, wyboru nie mamy,
I poskarżyć się na to, dziś nie mamy komu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz