Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

niedziela, 10 czerwca 2012


Każda wiosna

Każda wiosna niesie z sobą nowe życie,
I nadzieję na szczęśliwe, piękne jutro,
Każdy z nas, tak sobie marzy skrycie,
Że już nigdy nie będzie nam smutno.

Cieszyć nas będzie każdy kwiatek,
Każdy malutki promyczek słońca,
Każdy robaczek, każdy ptaszek,
I zieleń jak żar buchająca.

Pochodzimy sobie boso po łące,
Umyjemy twarz w srebrzystej rosie,
Otoczą nas kwiaty pachnące,
Krótkim dniom damy po nosie.

Miłość w nas znowu zagości,
Nie patrząc na naszą metrykę,
Rozwieje w nas wątpliwości,
Czy stać nas na erotykę.

Bo każdy z nas zasługuje
Na odrobinę uniesień,
A wiosna, to ta pora roku,
Która nadzieję tę niesie.

Więc patrzmy wokoło uważnie,
By nie przeoczyć miłości,
I wchodźmy w wiosnę odważnie,
Poddając się namiętności.


2 komentarze:

  1. Trafiłam tu przypadkiem, ale nie żałuję. Czytam Twoje wiersze pełne emocji i pochylam się nad nimi. Broniewski powiedział - Nie wiem co to jest poezja, ale wiem, że ludzie czasem przez nią płaczą ( to nie jest dosłownie przytoczona myśl) i tak jest z Twoimi wierszami. Szczególnie podoba mi się wiersz pod tytułem "Niczyje chwile". Cudeńko. Będę tu wracać. Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Grażynko, cieszę się, że trafiłaś do mnie i dziękuję za takie miłe słowa o moich wierszach, bardzo mnie cieszy świadomość, że moje słowa nie trafiają w próżnię, że mogę komuś zaoferować kilka chwil zadumy, czy wzruszenia. Zaglądaj do mnie, będzie mi bardzo miło. Serdecznie pozdrawiam Lena

      Usuń