Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

piątek, 29 czerwca 2012


Czas mija

Czas szybko mija, jak pory roku,
Wszystko w pamięci naszej zaciera,
I z wiecznej wiosny przy naszym boku,
W niechcianą jesień gdzieś nas zabiera.

Bywa, że czasem ta jesień życia,
Nie jest ponura, lecz szczerym złotem,
Patrzysz ciekawie, czasem z ukrycia,
I wierzysz w to, że będzie „potem”.

Chociaż nie jesteś już taka młoda,
I blasku w oczach jakoś brakuje,
I uleciała z czasem uroda,
To w sercu ciągle tęsknotę czujesz.

Za czyimś ciepłem, mocnym ramieniem,
I tej czułości, ubranej w słowa,
Za takim dniem, gdy z serca drżeniem,
Czekasz na miłość, ciągle, od nowa.

Czasami czekasz na to na próżno,
Myśląc, że w życiu nic już nie czeka,
Bo miłość, przywilej przecież młodości,
Z latami, jakoś dziwnie ucieka.

Z tym dylematem można się zmierzyć,
I w każdym wieku odnaleźć miłość,
I w taką pewność po prostu wierzyć,
A nie powtarzać: już wszystko było.

3 komentarze:

  1. Dobrze, że znowu jesteś Lenko. Tylko skąd tyle smutku?
    Pozdrawiam serdecznie.Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Grażynko, miło Cię widzieć. U mnie smutek przeplata się z radością, chociaż tej ostatnio jest mniej. Jakoś łatwiej mi się pisze na smutno, przytłaczają mnie lata, wspomnienia i żal, że to co piękne odeszło. Ostatnio zajęłam się filmikami do moich wierszy /są na Youtubie - kasyda21/, zajrzyj tam. Dzisiaj może napiszę coś weselszego, żeby już na amen nie zasmucić. Serdecznie Cię pozdrawiam. Lena

      Usuń
  2. Hej hej, czuję smutku coraz mniej (chociaż z wierszyka smutna nauka wynika)i to mnie cieszy ogromnie.Pozdrawiam serdecznie i już biegnę zajrzeć do Kasydy 21 (piękny nick) Grażyna

    OdpowiedzUsuń