Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

czwartek, 21 czerwca 2012

Witam po małej przerwie, byłam 10 dni w szpitalu, ale już jest dobrze, wróciłam do domu z nową energią.



Zwykła miłość


Trudno jest dzisiaj w to uwierzyć,
Że to naprawdę się zdarzyło,
Że tyle szczęścia, tyle przeżyć,
Może dać w życiu zwykła miłość.

Początek zawsze jest banalny,
Nagłe spotkanie dwojga ludzi,
Jakieś nieznane bicie serca,
I nagle wiosna w nas się budzi.

A potem już wybucha latem,
I patrzysz tylko w jedne oczy,
I on jest całym twoim światem,
Bo cię na zawsze zauroczył.

Kiedyś spotkałam taką miłość,
Tylko w wspomnieniach dziś została,
Wszystko co w nocy się wyśniło,
To ona w każdy dzień spełniała.

Nie było to nic nadzwyczajnego,
Przyjazny uśmiech, ciepły dotyk,
Rano wypita wspólnie kawa
I każde słowo jak narkotyk.

Wspólne spacery wśród zieleni,
Szalone noce pod gwiazdami,
Niezapomniane morskie plaże
To wszystko było między nami.

Chciałam zatrzymać ją na zawsze,
Ale odszedłeś, nie zdążyłam,
Choć sama przecież do mnie przyszła,
I sama sobie ją wyśniłam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz