Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

środa, 27 czerwca 2012


Wspomnienia

Gdyby nie wspomnienia,
Życie byłoby smutne,
Bo tylko tu i teraz,
Po prostu jest nudne.

Stale za szybko się toczy,
Noce i dnie uciekają,
A chwile najpiękniejsze,
We wspomnieniach zostają.

Lubimy wracać do nich,
Do tych dawnych wydarzeń,
Bo wchodzimy w świat bajki,
W piękną krainę marzeń.

Znowu jesteśmy młodzi,
Wszystko nam się udaje,
Miłość na każdym kroku,
Jest i z nami zostaje.

Odnajduję wspomnienia,
W łanach złotego zboża,
Albo w małej muszelce,
Przywiezionej znad morza.

W zapomnianej piosence,
Której z tobą słuchałam,
W pierwszym liście od ciebie,
Który kiedyś dostałam.

Tyle różnych drobiazgów,
Przywołuje wspomnienia,
Tyle dawnych obrazów
Godnych jest przemyślenia.

Lubię sobie pomarzyć,
Patrzeć nocą na księżyc,
Lub pochodzić po łące
Z wspomnieniami, nic więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz