Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

czwartek, 30 sierpnia 2012


Zapomnieć

Nie pomagasz mi o sobie zapomnieć,
Ciągle zjawiasz się, jak gość nieproszony,
A ja nie chcę już wracać do wspomnień,
Tamten etap mego życia skończony.

Kto ci dał w życiu tyle szczęścia?
Tak, jak nikt na świecie cię kochałam,
Więc dlaczego wszystko się skończyło?
Gdzieś odszedłeś w dal, a ja zostałam.

Tyle czasu wciąż o tobie śniłam,
Bo nie chciałam z serca cię wyrzucić,
Dzisiaj wiem, że się pomyliłam,
Wiem, to koniec i nigdy nie wrócisz.

Bardzo chciałam, prawie się udało,
Ulokować uczucia w innej twarzy,
Lecz erzac, namiastka, to za mało,
Gdy o innych oczach wciąż się marzy.

Chociaż już nie spojrzą w moją stronę,
To nocami same się zjawiają,
Jak niebo, bezchmurne błękitne
I zapomnieć mi nie pomagają.

Nieważne ile spotkam miłości,
Ile wyznań napiszę w wierszach,
Najcenniejsza, najważniejsza na świecie,
Pozostanie w moim sercu ta pierwsza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz