Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

środa, 8 sierpnia 2012


Tworzyłam Cię

Tworzyłam ciebie długo, z namysłem, powoli,
Aby każdy drobiazg wymyślić dokładnie,
Że gdy los nam kiedyś spotkać się pozwoli,
Każdy szczegół w tobie wyglądał najładniej.

Najpierw oczy, duże, błękitne, wilgotne,
Potem włosy, jasne, srebrem przeplatane,
Duże, ciepłe dłonie, już nie tak samotne,
Jak te, co wciąż szukają czułości nad ranem.

I silne ramiona, dające tę pewność,
Że każdy dzień następny, słońcem się rozżarzy,
Że noce już nie będą straszyć swoją czernią,
I wszystko się spełni, o czym można marzyć.

Tylko w szarym życiu, los nam figle płata,
Dobrze, że za darmo są stale marzenia,
Zamykamy oczy i do końca świata,
Widzimy to co chcemy na prywatnej scenie.

Więc zamykaj oczy, najczęściej jak możesz,
I wybiegaj daleko swą wspaniałą myślą,
Bo tylko to jedno w życiu ci pomoże,
Swój jedyny ideał tak naprawdę wyśnić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz