Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

sobota, 25 sierpnia 2012


W albumach


Dawałeś mi tyle szczęścia i bezgranicznej radości,
Że nagle zaczęłam się bać, że wszystko kiedyś się skończy.
Bo przecież nic nie trwa wiecznie, tak postanowił Bóg,
I miłość też się wypala, gdy się przekroczy próg.

To życie pisze scenariusz, bez żadnej autoryzacji,
Nie pyta o nasze uczucia, nie pyta o nasze zdanie
I nigdy nie chce wysłuchać naszych cichych relacji,
Bo nie chce dać odpowiedzi na najzwyklejsze pytania.

Dlaczego miłość odchodzi, choć była wielka jak morze,
I w sercach kropla goryczy drąży sumienie jak skała,
I żadne z nas już niczego zrobić nie może,
Żeby było jak dawniej, żeby tamto zostało.

Ale dziękuję Ci za to, że zawsze przy mnie byłeś,
Byłam kochana, bezpieczna, gdy czułam Twoje dłonie,
I niebo się otwierało, gdy czule mnie pieściłeś,
I byłeś boskim balsamem na me płonące skronie.

Nie wiem czy jeszcze kiedyś spotka mnie taka miłość,
To co jest takie piękne, nie tak często się zdarza,
Ale naprawdę warto pamiętać o tym co było,
Choć w pamięci albumach to co było odtwarzać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz