Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

piątek, 17 sierpnia 2012


Zwyczajnie

Poczułam zapach kawy,
Gdy otworzyłam oczy,
Za oknem się rozbudzał,
Wiosenny dzień uroczy.

Promienie ciepłego słońca,
W mej szybie się odbiły,
Wróbelki zaćwierkały,
Że ten dzień będzie miły.

Zaczęłam dzień od kawy,
Jak zwykle mam w zwyczaju,
I było mi tak dobrze,
Poczułam się jak w raju.

Uświadomiłam sobie,
Jak mało mi potrzeba,
Spokój, kawa, muzyka,
Za oknem błękit nieba.

Bo dobrze jest się cieszyć,
Nawet z takich drobiazgów,
Przez chwilę się nie spieszyć,
W szarzyźnie szukać blasku.

Nie martwić się na zapas,
Że znowu coś nie wyjdzie,
Promienie słońca łapać,
A miłość? Sama przyjdzie.


1 komentarz:

  1. Witaj Lenko, witaj..przelotem. Zajrzałam tu na moment - mam dom pełen gości. Odezwę się po niedzieli.
    Ależ Ty jesteś poetycko płodna, skąd czerpiesz wenę?
    Pozdrawiam serdecznie.Grażyna

    OdpowiedzUsuń