Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

środa, 15 sierpnia 2012


Skąd ta róża?

Skąd ta róża wzięła się na stole?
Jeszcze wczoraj jej tutaj nie było,
Ktoś ją w nocy cichutko położył,
Bo chyba mi się to nie śniło?

Czasami, gdy wstaję o świcie,
Nagle czuję twoją obecność,
Może byłeś tu, jak cichy wielbiciel,
Tylko nie budziłeś, tak przez grzeczność.

Dopadają mnie czasem złudzenia,
Że ktoś stale czuwa nade mną,
Ale może to tylko marzenia,
Co zjawiają się w taką noc ciemną.

Postawiłam drugą filiżankę,
Gdy robiłam sobie rano kawę,
Może wpadniesz, wypijemy razem,
Jak nie zdążysz, to ci ją zostawię.

Brakuje mi tych wspólnych poranków,
I tych rozmów o nieważnych sprawach,
Zawsze wszystko z tobą było proste,
Nie musiałam niczego udawać.

Poszłam dzisiaj na spacer do parku,
Pośród drzew widziałam znaną postać,
Gdy wróciłam, róży już nie było,
Ale jej przepiękny zapach został.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz