Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

poniedziałek, 3 września 2012


Jak?

Chciałam do Ciebie zadzwonić,
Po co? Już zapomniałam.
Chyba tak sobie, po prostu, po nic,
A przecież jeszcze wczoraj wiedziałam.

Ułożyłam sobie wszystkie słowa,
Wybrałam je bardzo dokładnie,
By zacząć wszystko od nowa,
I nie czuć się już tak bezradnie.

Powiedzieć, że Ci wszystko wybaczam,
Jak bardzo mi Ciebie brakuje,
Dopiero teraz wiem, co to znaczy,
Jak dzień bez Ciebie smakuje.

Podniosłam do ucha słuchawkę,
I przyszła nagle refleksja,
Że gram o za dużą stawkę,
Po co mi znów taka lekcja.

Bo nawet, gdy Ci zdradę wybaczę,
Nie będę umiała zapomnieć,
I pewnie nie raz zapłaczę,
Kiedy przytulisz się do mnie.

I nie wiem, czy sił mi wystarczy,
By niechęć do Ciebie przełamać,
I winą Cię nie obarczyć,
Za to, że wciąż byłam sama.

I jak mam Ci teraz zaufać,
I bez zastrzeżeń uwierzyć?
Że więcej mnie nie oszukasz.
I z nowym kłamstwem się zmierzyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz