Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

wtorek, 28 lutego 2012

Znowu za oknem buro, mój humor jeszcze się nie obudził. Jak nie ma słońca, to mój napęd do życia jest zerowy.



Jak to zrobić?


Żeby nie popaść w stan obłędu,
I już do końca nie zwariować,
Trzeba się wyrzec sentymentów
I wszystkie żale gdzieś w kąt schować.

Nie wypominać sobie stale,
Błędów, co już się nie naprawi,
Wryły się w moją głowę trwale,
Aż jakiś kamień w gardle dławi.

Nie myśleć stale, co by było,
Czy mogłabym to wszystko zmienić,
Gdyby się życie powtórzyło,
Można by w dobro zło zamienić?

Któregoś ranka się obudzić,
Zerknąć w lusterko, tak odważnie,
Maleńką radość w sobie wzbudzić,
Powiedzieć: to co dziś, jest ważne.

Oddzielić krechą to co było,
Małą radością dzień ozdobić,
Z ufnością czekać znów na miłość,
Tylko powiedzcie: JAK TO ZROBIĆ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz