Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

piątek, 24 lutego 2012

Bez zobowiązań


Może ma pan ochotę na miłość?
Taką malutką, bez zobowiązań,
Nim dopadnie nas jakaś zawiłość,
Która zdarza się w poważnych związkach.

Bo miłością trzeba się bawić,
Zbyt poważnie nie brać uczucia,
Bo gdy czasem nagle nas zostawi,
Mniej bolesne są serca ukłucia.

Pan jest sam i ja jestem sama,
Mała miłość nam nie zaszkodzi,
W naszym wieku to żaden dramat,
Że czasami miłość odchodzi.

Już za sobą mamy doświadczenia,
Niespełnionych obietnic dozgonnych,
I skrywane w młodości marzenia,
O uczuciach gorących i płonnych.

Ja się tylko do pana przytulę,
Gdy pójdziemy na spacer do parku,
A pan spojrzy w moje oczy czule,
I pocałuje, tak dla żartu.

Potem razem pójdziemy do kina,
Na jakąś komedię romantyczną,
Popatrzymy sobie na miłość,
Taką nierealną, chociaż śliczną.

Potem razem do domu wrócimy,
Włączymy starą, dobrą muzykę,
A gdy przyjdą wieczorne godziny,
Poczytamy nastrojową lirykę.

Spieszmy się, bo czas ucieka,
Srebro już pokrywa pana skronie,
W naszych domach nikt na nas nie czeka,
A tak nam potrzebne czyjeś dłonie.

Bo przez życie łatwiej iść razem,
Jakiś problem razem rozwiązać,
Czasami się po prostu przytulić,
Tak zwyczajnie, bez zobowiązań.

1 komentarz:

  1. Pisze Pani piękne wiersze. Z ubolewaniem stwierdzam, ze są rozpowszechniane na naszej - klasie bez podania nazwiska autora. Czyli po prostu są kradzione.
    Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń