Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

piątek, 24 lutego 2012

Jestem kotką


Jestem kotką, co chodzi
Własnymi drogami
I nie lubi się godzić
Z czyimiś myślami.

Najbardziej kocha
Ciszę i spokój,
I miłe ciepełko
Co otacza wokół.

Patrzy przyjaźnie
Na życzliwych ludzi,
Jeśli zaufanie
Potrafią w niej wzbudzić.

Czasem ciemną nocą
Wychodzi na łowy,
By szukać przyjaznej
Duszy do rozmowy.

Jest cicha i łagodna
Taką ma naturę,
Lecz gdy ktoś ją skrzywdzi
Pokaże pazurek.

I już nie ma zmiłuj,
Bo ma dobrą pamięć,
I po tym co czuje,
Można tylko zamieść.

Lecz czasami, niestety,
To się nie udaje,
Zwija się w kłębuszek
I sama zostaje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz