Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

poniedziałek, 27 lutego 2012

Dziś było bardzo ładnie, świeciło słonko i już czuło się wiosnę, ale niestety trzeba będzie jeszcze na nią poczekać.



Chaos w głowie


Może to straszne jest co powiem,
Lecz w gruncie rzeczy żadna nowość,
Za ciągły chaos w mojej głowie,
Odpowiedzialna jest świadomość.

Wciąż myślę i się zastanawiam,
Czy w życiu wszystko z siebie dałam,
Ile w nim błędów popełniłam?
Czy syna dobrze wychowałam?

Niby jest wszystko, tak jak trzeba,
Przyczepić nie ma się do czego,
Lecz rozum, chyba dany z nieba,
Wciąż szuka złego lub dobrego.

A gdybym tak, jak polna myszka,
Maleńki miała swój rozumek,
Myśl taka nigdy by nie przyszła,
Czy robię dobrze? Wszystko umiem?

Starczyła by mi mała norka,
Kawałek skórki, chlebka, serka,
Lub jak wróbelek, czy sikorka,
Bo im nie znana jest rozterka.

We własnym świecie sobie żyją,
Bo świadomości im nie dano,
Co los im ześle, muszą przyjąć,
Bez ich udziału, wciąż tak samo.

Więc tak odważnie sobie myślę,
Że rozum w życiu mi przeszkadza,
Za dużo stale mam przemyśleń,
Z którymi już się nie chcę zgadzać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz