Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

piątek, 24 lutego 2012

Być motylem


Mam malutkie marzenie
Być kolorowym motylem,
Przyciągnąć twoje spojrzenie,
Chociaż na krótką chwilę.

Będę cię co dzień kusiła,
Jak kwiat swoim kolorem,
Nawet gdy zajdzie słońce,
Bo kwiaty też kwitną wieczorem.

W twoje mocne ramiona,
Wtulę swoje skrzydełka,
Srebrne gwiazdy otulą
Mnie i ciebie, jak mgiełka.

Usiądę na twym ramieniu,
Cicho szepcząc do ucha,
Słowa ciepłe i czułe,
A ty w słowa się wsłuchasz.

A gdy świt nas obudzi,
Ukryjemy się w kwiatach,
Jak najdalej od ludzi,
Jak najdalej od świata.

Usiądziemy na łące,
W biało żółtych rumiankach,
By ugasić pragnienie,
Rosą, z srebrnego dzbanka.

Będę cię tak kusiła,
Żebyś nie mógł się oprzeć,
Bo przecież jakoś muszę,
Do serca twojego dotrzeć.

Ale muszę się spieszyć,
Póki jestem motylem,
Moja miłość trwa krótko,
Zaledwie maleńką chwilę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz