Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

środa, 19 września 2012


Przyszłam na chwilkę

Przyszłam do ciebie pogadać,
Usiądę na chmurce cichutko,
Bo wiem, że gdy mnie wysłuchasz,
Zaradzisz moim smutkom.

Wtulę się w twoje ramiona,
W twój ciepły głos się wsłucham,
Znowu poczuję się silna,
Potrzebna mi twoja otucha.

Przytul mnie mocno do siebie,
Aż w piersi zabraknie mi tchu,
Tak bardzo brakuje mi ciebie,
Twych ciepłych, dobrych słów.

Tych nocy gorących, majowych,
Ciągle nie mogę zapomnieć,
Odeszły razem z tobą,
Dlatego wracam do wspomnień.

W nich czuję się bezpiecznie,
Znów razem do parku idziemy,
Siadamy na naszej ławeczce,
Pod drzewem, wśród zieleni.

Ptaki dla nas śpiewają
I każdy kwiat dla nas zakwita,
Pomilczmy sobie do rana,
Czekając, aż dzień zaświta.

W nowy dzień wejdę silniejsza,
Po takiej gorącej nocy,
Gdy chociaż przez krótką chwilę,
Popatrzę w twoje oczy.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz