Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

sobota, 15 września 2012


Pustka

Za oknem jeszcze resztki nocy,
W głowie wspomnienia się kołaczą,
I znowu chcą się ze mną droczyć,
Czy mnie pocieszą, czy osaczą?

Gdy świeci słońce, są promienne,
I serce jakoś szybciej bije,
Lecz gdy przychodzą dni jesienne,
Wszystko jest smutne i zawiłe.

Jakaś tu dziwna pustka wokół,
I znowu cisza w uszach dzwoni,
Odszedłeś i zabrałeś spokój,
Tak mi brakuje twojej dłoni.

I jestem wściekła, że cię nie ma,
Bo każdy dzień bez ciebie smuci,
Już się dla ciebie nie ubieram
I nie mam z kim się dziś pokłócić.

A dni po kłótni były piękne,
Tak było dobrze znów się godzić,
Noce upojne i namiętne
I taki cudny świt przychodził.

1 komentarz:

  1. Lenko, jestem,wróciłam, wkrótce się odezwę.
    Piękny wiersz, prawdziwy. Ja bym napisała (to jest oczywiście tylko moje odczucie rytmu) ..Już nie dla ciebie się ubieram.Licentia poetica..
    Serdeczności.Grażyna

    OdpowiedzUsuń